Konkurranse: Vil du være med på bloggtreff og lære mer om dansk mat- og drikketradisjon?

28. februar 2012

Diverse

Bilde hentet fra http://www.miraarkin.dk

En av mine lesere kan bli med på et bloggtreff om dansk mat- og drikketradisjoner. Jeg er en av fem matbloggere som er invitert på dette treffet og alle bloggerne får ta med seg en av sine lesere. Treffet arrangeres av Pernod Richard og Aalborg Akvavit og er i Oslo 15. mars.På treffet vil blant annet en av Danmarks dyktigste matbloggere, Mira Arkin, som står bak bloggen Miras madblog (http://www.miraarkin.dk/). Hun skriver også artikler om gastronomi og reiser, utvikler matoppskrifter og gjør matstyling for store magasiner og aviser. Mira vil ta dere gjennom et lite matkurs hvor snaps og danske “smørrebrød” med en moderne twist står i fokus. Her vil det bli rikelig av smaksprøver. Hun vil også snakke litt om dansk mat- og drikkekultur, samt gi et innblikk inn i den danske matbloggsfæren.

Fotograf og matstylist Hanne Stensvold vil også være tilstede denne ettermiddagen. Hun vil snakke litt om hvordan man ved hjelp av styling og atmosfære kan ta enda bedre matbilder, og gjennom to oppsett vise eksempler på gode og dårlige matbilder.

HAR DU LYST Å VÆRE MED?

Jeg ble oppfordret til å lage en konkurranse for mine lesere hvor temaet er Dansk mat- og drikke.

Det du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er å sende meg ditt beste tips til en dansk matrett, eller beskrive din beste danske matopplevelse. Send ditt bidrag til mariann_straume@hotmail.com innen fredag 9. mars.

Jeg vil trekke ut det beste bidraget og du får være med meg på dette bloggtreffet 15 mars i Oslo. Tidspunkt og sted kommer jeg tilbake til.

One Comment den “Konkurranse: Vil du være med på bloggtreff og lære mer om dansk mat- og drikketradisjon?”

  1. Ingvilds Says:

    Dette blir gøy, vi sees der 🙂
    Jeg har booket flybilletter idag og fått perm. fra jobb, gleder meg på dagstur til Oslo og bloggtreff 🙂

    Klem Ingvild

    Svar

Legg igjen en kommentar

